Vragen

Hieronder vind je de antwoorden op veelgestelde vragen. Staat je vraag er niet bij, vul dan het contactformulier in of neem direct contact op met onze klantenservice.

Hoe winkel ik op de webshop?

Je kunt langs de verschillende categoriën en producten gaan en een keuze maken door te klikken. De winkelwagen kun je gebruiken als een geheugen voor producten die je tijdens het winkelen hebt verzameld. Maar je bent niet verplicht deze ook te bestellen. Je kunt altijd producten verwijderen, aantallen aanpassen en nog producten toevoegen. Je kunt ook verder winkelen op de site. Ook is van alle producten een afbeelding te zien. Een uitgebreide omschrijving komt in beeld als je op het product klikt. Je kunt altijd producten wissen of het aantal veranderen.

Waar bezorgt Drinkdelivery.nl?

Momenteel bezorgen wij alleen in Amsterdam en Amstelveen.

Wordt mijn bestelling bevestigd?

Ja, na iedere bestelling ontvang je een orderbevestiging per e-mail.

Worden er bezorgkosten berekend?

Nee, wij rekenen geen bezorgkosten. Wel hebben wij een minimaal bestedingsbedrag van € 25,00

Wat zijn de bezorgtijden?

De bezorgtijden zijn 7 dagen per week tussen 22.00 en 06.00 uur.

Wat is het minimale bestedingsbedrag bij Drinkdelivery.nl?

Het minimale bestedingsbedrag bedraagt € 25,00

Welke betalingsmogelijkheden zijn er op Drinkdelivery.nl?

Drinkdelivery.nl accepteert de volgende betaalwijze(n):
• Contant betalen aan de deur
• Pinnen aan de deur
• iDeal
• PayPal
• Creditcard
• Mistercash

Hoe kan ik contact opnemen met Drinkdelivery.nl

Mocht je vragen hebben, stuur dan alsjeblieft een e-mail naar info@Drinkdelivery.nl met het desbetreffende gegevens. Je kunt binnen 24 uur een reactie van ons verwachten. Ook kun je telefonisch contact met onze klantenservice opnemen.

Waarom ben ik verplicht mijn legitimatiebewijs te tonen bij bezorging?

Om alcohol en tabak te kopen moet je minimaal 18 jaar zijn. Daarom moet iedereen die jonger is dan 25 jaar en alcohol of tabak koopt zijn of haar legitimatie laten zien.

Hoe kan ik contact opnemen met Drinkdelivery.nl

Mocht u vragen hebben, stuur dan alstublieft een e-mail naar info@Drinkdelivery.nl met het desbetreffende gegevens. U kunt binnen 24 uur een reactie van ons verwachten. Ook kunt u telefonisch contact met onze klantenservice opnemen 020-2616416

Winkelwagen

Top
Vragen? Chat met ons